Mijn visie op geloof

                                    Wat is geloven, in wat geloven we?
                   Welke waarden en normen kunnen we best hanteren?
                             Wat willen wij onze kleuters bijbrengen?
                                        Op welke manier zie ik dit?
                           Hoe sta ik tegenover het leven en zingeving?

                          In een digitaal verhaal heb ik mijn visie, kracht en vertrouwen
                                                 geloof samen gebundeld.
                       Op  deze manier wil ik in het leven staan, tegenover kleuters.


                                Deze waarden en normen wil ik nastreven
                                  om een goede leerkracht te kunnen zijn.

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten